נתניהו ל"קול חי": "מדאיג שיש חרדים שלא הולכים להצביע"

    אסתי פלד 3 Comment on נתניהו ל"קול חי": "מדאיג שיש חרדים שלא הולכים להצביע"

    יו"ר הליכוד בנימין נתניהו בריאיון מיוחד ב"מהדורה המרכזית": "זה לא נתפס שיש בציבור החרדי כאלו שחושבים לא להצביע. כל מי שחשוב לו המורשת היהודית חייב לבוא להצביע לימין" | "אם ננצח אנחנו נבטל את המס על השתייה המתוקה והחד פעמי מייד" | הריאיון המלא

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    7:52
    20.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on אחדות בישראל? הדרך שלנו לצאת מהבוץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

    יו"ר הליכוד בנימין נתניהו לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "יש בסקרים נתוני הצבעה נמוכים בחברה החרדית. זה סיכון שלפיד יישאר ראש ממשלה. כולם צריכים לצאת ולהצביע".

    "אם ננצח אנחנו נבטל את המס על השתייה המתוקה והחד פעמי מייד. המיסים האלו לא היו בזמן שלי. ממשלת השמאל מתנכלת לעולם התורה, הציבור החרדי חייב להבין את ההשלכות. להישאר בבית זה כמו להצביע ללפיד וליברמן. אני שמרתי על הסטטוס קוו, וכך אעשה גם בעתיד" אמר נתניהו.

    "אנחנו צריכים לאחד את השורות בימין" הוסיף נתניהו, "אני מוחל על מה שסמוטריץ' אמר עלי. זה הוצא עכשיו כדי לזרוע פירוד. בן גביר וסמוטריץ' יהיו שרים, לא משנה כמה מנדטים הם יקבלו, לפיד רוצה להיות יותר גדול מהליכוד כדי לקבל את המנדט מהנשיא".

    "אני קורא לכולם לבוא ולהצביע למפלגות הימין, למי שתרצו מהם, העיקר שתקום ממשלת ימין יציבה לארבע שנים. אם שקד רוצה לעזור לימין היא צריכה לפרוש. התוצאה תהיה חיובית לימין" טען נתניהו.

    מימרן: בעבר אמרת שבן גביר לא יהיה שר בממשלתך, מה השתנה?

    "המדינה נמצאת במצב קשה מאד, אני מעדיף מישהו שתומך במדינת ישראל וחיילי צה"ל על פני אלה שתומכים בטרור. זה או לפיד ועבאס או אנחנו. בן גביר יהיה שר".

    "לא היה לנו רוב להביא רפורמות, תמיד הייתה מפלגה שעצרה את זה. אנחנו באים לתקן בצורה אחראית. לא להרוס, לתקן את כל מה שצריך".

    "שרת החינוך הוציאה את לימודי התנ"ך מהבגרות. הם הכניסו חמץ לבסיסי צה"ל בפסח, הם סכנה לזהות היהודית. הם רוצים לסתום לנו את הפה על ידי סגירת ערוץ 14 וצנזור הרשתות החברתיות".

    "זה לא נתפס שיש בציבור החרדי כאלו שחושבים לא להצביע. כל מי שחשוב לו המורשת היהודית חייב לבוא להצביע לימין".

    על יחסיו עם גפני אמר: "אני חבר של כולם וכולם חברים שלי. גם גפני וגם דרעי. יש לנו שליחות משותפת. זה בא מהמשפחה שלי, אני לא סתם מתעטף בטלית ביום כיפור כמו לפיד".

    על ההסכם עם לבנון אמר: "זה שלפיד לא מביא את ההסכם לאישור הכנסת זה אומר את הכל. יש בכירים במערכת הביטחון שמתנגדים. הוא נכנע לנסראללה. לפיד מוטט את כח ההרתעה שלנו, ואת זה אנחנו צריכים להחזיר".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כולם ללכת להצביע לימין
      לא להישאר בבית!!!!